Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

רהיטים בהתאמה אישית

מחפשים ריהוט מתאים למשרד שלכם? לא יודעים מה לבחור?

בחירת הריהוט במשרד משפיע בסופו של דבר על מראה ואופי המקום ואם אתם מגייסים עובדים חדשים או מארחים שותפים עסקיים ולקוחות, למראה המשרד יש משמעות גם כלכלית עבורכם. רהיטים בהתאמה אישית למשרדים מומלץ להזמין במקביל לתכנון מקדים עם אדריכלית ומעצבת פנים. תכנון אדריכלי נכון, ישפר את הפונקציונליות של כל רהיט ויאפשר לכם גם להוסיף אלמנטים חדשים במשרד שלא חשבתם עליהם קודם, אשר ישפרו את האווירה ותנאי העבודה של העובדים שלכם.

הזמנת ריהוט בהתאמה אישית לאחר תכנון אדריכלי

ריהוט בהתאמה אישית היה בתחילת הדרך רק משאת נפשם של מרכזים מסחריים, מפעלים תעשייתיים וחנויות. היום אפשר להזמין עיצוב רהיטים על פי הזמנה אישית גם באופן פרטי וכאשר עושים זאת בתכנון נכון, ניתן לבחור את העיצובים המתאימים ביותר לסגנון והטעם האישי והייחודי שלכם. קו אחיד של עיצוב במשרדים שלכם הוא חשוב ביותר ורבים נוטים לשכוח את נושא הקו האחיד כאשר הם בוחרים רהיטים בעיצובים גנריים הנמצאים כבר באלפי משרדים בישראל. היום ניתן להזמין גם גופי תאורה בהתאמה אישית וכל אלמנט שתרצו לעיצוב המשרד.

ריהוט משרדי בהתאמה אישית בסגנון מודרני

אז איך מתחילים בתהליך של בחירת הריהוט? איזה סגנון עיצוב מומלץ למשרד? תהליך בחירת ריהוט משרדי בהתאמה אישית, מתחיל קודם כל עם פגישה ראשונית יחד עם אדריכלית ומעצבת פנים. בפגישה תוכלו לבחור יחד קו עיצובי אחיד המתאים ביותר לכם ולאופי החברה שלכם. לאחר בחירת הקו העיצובי, תתחילו בתכנון העיצוב ובבחירת הרהיטים החדשים כאשר האדריכלית ומעצבת הפנים תלווה אתכם בפגישות ובשיחות מול החברה או הנגרייה המייצרת את הרהיטים או שתעשה את כל ההזמנה עבורכם, תלוי בשיטת העבודה המועדפת עליכם.

ליווי מלא להזמנת רהיטים בהתאמה אישית

לבחירת רהיטים בהתאמה אישית למשרד שלכם, צרו קשר עם האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי ותוכלו לתכנן את העיצוב מחדש של המשרד שלכם כבר בימים הקרובים. המשרד של ערבה אתרוגי מלווה חברות ובתי עסק מאיזורים נרחבים בארץ והיא תשמח להעניק לכם ליווי וייעוץ מקצועי גם עבורכם. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותאמו פגישה עם ערבה במשרדים שלכם.

Skip to content