Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

עיצוב בית יוקרתי

חולמים על מראה יוקרתי לבית? מחפשים מעצבת פנים?

אם אתם חולמים כמו מרבית הישראלים על בית יוקרתי בעיצוב מפואר, תדעו שהיום זה בהחלט אפשרי גם אם התקציב שלכם לא גבוה. עיצוב בית יוקרתי כולל שימוש בחומרי גלם בסטנדרטים גבוהים במיוחד המעניקים לבית מראה מרשים ומפואר מצד אחד ומאפשר לכם להינות מעיצוב מושלם הנשמר לשנים רבות כמעט ללא צורך בתחזוקה שוטפת. חשוב לדעת כי קיימות רמות שונות של יוקרה וניתן לבחור את הרמה המתאימה לכם בהתאם לתקציב שהגדרתם מראש. לעיתים שילוב של אלמנטים שונים בתהליך העיצוב מאפשר להעלות את רמת היוקרה גם ללא העלאת התקציב בתהליך החידוש של הבית.

עיצוב פנים יוקרתי בסטנדרט גבוה

אחד מסגנונות העיצוב הפופולריים ביותר בישראל הוא העיצוב המודרני, אשר כולל קווים נקיים ושימוש בגוון צבעים הכולל אלמנטים בצבע שחור, לבן, אפור, חום וזהב. עם זאת, עיצוב פנים יוקרתי בסגנון המודרני יכול גם לשלב צבעים אחרים ולהתאים לסגנון הייחודי שלכם. סגנון עיצוב פנים מודרני יוקרתי יכלול שימוש בחומרי גלם ברמה גבוהה ויהווה בסיס לתכנון הפרוייקט בבית שלכם יחד עם אנשי המקצוע המתאימים. עיצוב פנים מודרני יוקרתי אינו אומר שכל פריט שתרכשו יהיה יקר, אלא הוא יעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד על מנת שהתוצאה של עיצוב הבית מחדש תהיה בהתאם.

שימוש נכון בחלל הבית בעיצוב מודרני יוקרתי

אחד הדברים החשובים שיש לשים עליהם דגש בעת עיצוב הבית שלכם מחדש, הוא שימוש הנכון בחללי הבית. עיצוב מודרני יוקרתי צריך להיות גם פרקטי ולנצל כל חלל בשטח הפנימי והחיצוני של הבית בצורה אופטימלית. אין זה אומר שצריך לדחוס יותר רהיטים בכל חדר וחלל במבנה, אלא לייחס להם תפקיד בכל שלב בתכנון הפרויקט. מיקסום כל חלל בבית שלכם, יאפשר לכם לאחסן טוב יותר ציוד ותכולה ולהנות מהרהיטים שלכם בבית בצורה אידיאלית בכל החדרים.

פנייה למשרד מוביל לעיצוב בית יוקרתי

למידע נוסף על איך מחדשים את הבית שלכם בעיצוב בית יוקרתי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי. ערבה אתרוגי מציעה לכם שירות מקצועי ואישי לעיצוב הפנים והחוץ של הבית בשימוש חומרי הגלם הטובים ביותר בכדי ליצור את המראה היוקרתי והמפואר עליו אתם חולמים.

Skip to content