Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

 עיצוב דירה בסגנון תעשייתי 

מהו הסגנון התעשייתי ולמה הוא כל כך פופולרי?

המילה תעשייתי בדרך כלל מגיעה עם התייחסות שלילית לנושא המדובר, אך כאשר מתייחסים לעיצוב דירה בסגנון תעשייתי, ההיבט מראה על יוקרה ופאר. העיצוב התעשייתי משתמש באלמנטים קבועים כמו ברזל ובטון כאשר הצבעים השולטים מגיעים במראה מט. ניתן לראות את העיצוב הפנים בסגנון התעשייתי בבתי עסק רבים בישראל כמו מסעדות יוקרה ובתי קפה אשר משלבים מראה תעשייתי בגופי התאורה, בצבעים על הקירות ובריצוף. אחד המאפיינים של הסגנון התעשייתי הוא החוסר גימור הבולט של אלמנטים שונים, כמו קירות בטון מעט חשופים או גופי תאורה המזכירים אלמנטים של מפעל ייצור.

עיצוב דירה תעשייתי לתקרות גבוהות

אם בבית שלכם יש תקרות גבוהות בחלק מחללי המבנה, עיצוב דירה תעשייתי הוא בדיוק בשבילכם! עיצוב בסגנון תעשייתי מתאים מאוד לתקרות גבוהות המאפיינות מפעלים ומרכזים לוגיסטיים המחזיקים גם רצפת בטון מוחלק המגיעה במגוון צבעים ודגמים ומעניקה מראה יוקרתי של מרחב פתוח וגדול. עיצוב בסגנון תעשייתי יכול לכלול גם פרטי רטרו ווינטג’ ואביזרים המאפיינים מקום תעשייתי כמו סולמות לתליית בגדים וחבלים או חוטים ארוכים לגופי תאורה. היצירתיות בסגנון עיצוב זה היא ללא גבולות, כאשר ניתן אף לחשוף מעט צנרת על הקירות, או בטון בכדי להעניק את המראה התעשייתי וכביכול לא “גמור”.

בית בסגנון תעשייתי עם תאורה נקודתית

איך הדברים היפים בבית בסגנון תעשייתי הוא גופי התאורה והשיטה של יישום האור על משטחים וקירות הבית. האור התעשייתי הוא יותר ממוקד ואינו מתפזר לכיוונים רבים, כך נוצר מראה המתמקד במקומות מסויימים בבית כמו מרכז הסלון או המטבח. מלבד התאורה, גם לחלונות יש סגנון ייחודי כאשר הגודל שלהם הוא רחב וגבוה ביחס לחלונות בסגנונות עיצוב אחרים. החלונות יהיו עשויים מברזל או מאלומיניום דמוי ברזל בפרופיל בלגי בצבעים כהים.

עיצוב דירה בסגנון תעשייתי עם משרד אדריכלות מקצועי

לעיצוב דירה בסגנון תעשייתי עם מיטב חומרי הגלם המתאימים לסגנון ייחודי זה, צרו קשר עם

האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי ותוכלו לתאם פגישה בדירה שלכם כבר לשבוע הקרוב. בפגישה תוכלו להכיר את שיטות העיצוב העדכניות ביותר של הסגנון התעשייתי ותוכלו לקבל הצעת מחיר בהתאם לגודל הדירה ולאלמנטים החדשים שתרצו להוסיף בתהליך העיצוב מחדש.

Skip to content