Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

 עיצוב דירה בסגנון כפרי מודרני 

אוהבים את הסגנון הכפרי מודרני? רוצים גם אצלכם?

עיצוב דירה בסגנון כפרי מודרני משלב אלמנטים של המטבח האמריקאי הנפוץ בעיקר באיזורים הדרומיים הכפריים של ארצות הברית, עם הסגנון המודרני המתאפיין בקווים נקיים, ידיות מוסתרות ברהיטים ושילוב של גוונים בהירים וכהים. הדגש על הפונקציונליות נמצא בבסיס של סגנון ייחודי זה אשר שואב השראה מעיצובים כפריים המעניקים מקום רב להכנת האוכל והבישול במטבח. נהוג לחשוב שהעיצוב הכפרי מודרני מתאים רק לבתים גדולים ומטבחים גדולים, אך למעשה ניתן ליישם אותו גם בדירות קטנות ובחללים שונים במבנה הפנימי של הבית.

תכנון עיצוב בתים בסגנון כפרי מודרני

אווירה נעימה וחמה יכולה להתאים לכל חלל בבית ובעיקר לחללים הגדולים ביותר כמו הסלון והמטבח. עיצוב בתים בסגנון כפרי מודרני מתוכנן בקפידה ומאפשר יצירתיות רבה הן בבחירת הרהיטים והן בבחירת הריצוף, הברזים והפרזול של הארונות והמגירות. את העיצוב ניתן ליישם גם בחדרי המקלחת והשירותים ולהשתמש באלמנטים טבעיים יותר בשימוש עץ ופרזול מברזל. חדרי רחצה כפריים הם רחבים, מזמינים ומאוד פרקטיים ונוחים. בחדרי רחצה כפריים מנצלים כל פינה בחלל החדר בכדי להנגיש כל חפץ הנדרש לשימוש שיהיה נוח גם לילדים הגרים בבית.

עיצוב פנים בסגנון כפרי מודרני עם משרד מקצועי

על מנת ליצור את העיצוב הכפרי המודרני המתאים ביותר לכם, אתם צריכים אנשי מקצוע מיומנים המכירים את סגנון העיצוב הייחודי הזה ויודעים איך לעבוד עם חומרי הגלם הנדרשים. עיצוב פנים בסגנון כפרי מודרני ניתן להשתמש בחומרי גלם שונים כמו עץ, ברזל וזכוכית ולשלב אותם עם חומרים פולימריים איכותיים המעניקים מראה יוקרתי לריהוט הבית ולדלתות הפנים. בליווי של משרד אדריכלות פנים מקצועי, תוכלו להביא את החלום שלכם למציאות בעיצוב מרהיב ויוקרתי לבית שלכם עם תקציב מוגדר מראש ללא הפתעות בתהליך העיצוב מחדש של הבית.

קביעת פגישה לתכנון עיצוב דירה בסגנון כפרי מודרני

לתיאום פגישה עם משרד מנוסה וותיק לעיצוב דירה בסגנון כפרי מודרני, צרו קשר עם האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי המנהלת את אחד ממשרדי אדריכלות פנים המובילים כיום בישראל. ערבה זמינה עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותוכלו לתאם איתה פגישה בבית שלכם ביום ובשעה הנוחים לכם ביותר.

Skip to content