Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

 עיצוב בסגנון וינטג אמבטיה

חושבים לשפץ את חדר האמבטיה? כדאי שתכירו את סגנון הוינטג’!

עיצוב בסגנון וינטג אמבטיה יחזיר אתכם אחורה לסגנון הייחודי של שנות ה-40 ו-50 של המאה ה-20 עם מראות מעוצבות, צבעים עזים ובולטים, מרצפות יפות ומעוצבות וארונות ייחודיים. סגנון הוינטג’ תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך להיות אחד מסגנונות לעיצוב פנים המושקעים ביותר. ניתן להוסיף לכל אלמנט הוינטג’ גם מכשירי חשמל הדומים לדגמים הישנים מאותה תקופה ולהעניק את האווירה המיוחדת בתוך הבית שלכם.

עיצוב בסגנון וינטג ארונות ומגירות

עיצוב בסגנון וינטג ארונות ומגירות בחדר האמבטיה הוא בולט במיוחד וניתן לשלב אותו עם כיור מעוצב וברזים. האווירה הנוצרת בחדר האמבטיה בשילוב מספר אלמנטים במקביל כמו ריהוט וכיורים, יביאו לתוצאה הטובה ביותר מבחינת העבודה בחלל החדר. יש המון מקום ליצירתיות בסגנון הוינטג’ לעיצוב הבית וניתן לבחור אלמנטים ספציפיים המתאימים במיוחד עבורכם. תוכלו לבחור את הפרזול של המגירות והארונות ואת צבעי האריחים לאמבטיה ולריצוף. בנוסף לכל החפצים המוכרים בכל חדר האמבטיה, תוכלו להוסיף עוד מראות קטנות בחדר האמבטיה או להחליף למראה יוקרתית ומרשימה יותר המתאימה יותר לסגנון של שנות ה-40 וה-50 של המאה הקודמת.

בחירת עיצוב בסגנון וינטג ארונות אמבטיה

עיצוב בסגנון וינטג ארונות אמבטיה יכול להגיע במגוון רחב של צבעים בגוונים חזקים ובולטים, בשונה מאוד מהסגנון המודרני העכשווי המקובל היום השם דגש על צבעים נקיים וקו אחיד ועדין. מראה מלוטש עם רגלים מעוצבות לאמבטיה ובחירת ברזים בצבעים מיוחדים מוברשים ללא צבע הכסף הסטנדרטי המשמש היום לרוב חדרי האמבטיה והשירותים בבתים בישראל. ליווי של משרד מנוסה ומקצועי לאדריכלות ועיצוב פנים יעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתהליך העיצוב ולבחור את הצבעים והאלמנטים המתאימים ביותר לסגנון האישי שלכם בתוך כל המבחר הקיים בעיצוב הוינטג’.

עיצוב בסגנון וינטג אמבטיה לבתים פרטיים ודירות

לקבלת ליווי אישי ומקצועי לעיצוב בסגנון וינטג אמבטיה וחדרי שירותים, צרו קשר עם האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי ותוכלו לקבל כלים מקצועיים לבחירת הרהיטים וכלי הקרמיקה המתאימים ביותר לסגנון הוינטג’. ערבה אתרוגי תבנה עבורכם תוכנית מקצועית לעיצוב מחדש של חדרי האמבטיה בבית עם חומרי הגלם הטובים ביותר לריצוף, ריהוט וגופי תאורה.

Skip to content