Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

מה זה סגנון מינימליסטי

מה זה סגנון מינימליסטי ואיך מיישמים אותו בעיצוב הבית

עיצוב בסגנון מינימליסטי הוא אחד הסגנונות הפופולריים ביותר בעיצוב הבית, במיוחד לאור ההשפעה העצומה של הסגנון הסקנדינבי שנכנס יותר ויותר לבתים ישראלים בשנים האחרונות. הייחודיות של עיצוב בית מינימליסטי טמונה בפשטות שלו, אך זו משימה לא פשוטה לעצב חלל בית בצורה שתיראה מינימליסטית וחסרת מאמץ. למעשה, עיצוב דירה בסגנון מינימליסטי דורש לא מעט תכנון והקפדה על הפרטים הקטנים כדי שלבסוף הבית או הדירה יציגו מראה מינימליסטי מרשים ולא כזה שייראה דל וחסר מעוף. אז מה זה סגנון מינימליסטי? מהם השלבים בתהליך עיצוב בית מינימליסטי? ואיך משיגים מראה מינימליסטי בסלון הבית? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב בסגנון מינימליסטי. 

מה זה סגנון מינימליסטי בעיצוב הבית

עיצוב בית בסגנון מינימליסטי מוגדר כסגנון מוקפד אך מצומצם שמשלב תאורה וריהוט ייחודיים לתוצאה נטולת עומס ואסתטית. אם אתם רוצים בית עם כמה שפחות קישוטים וכמה שיותר סטייל ופונקציונליות, אז ככל הנראה שסגנון מינימליסטי הוא הנכון ביותר עבורכם. כשאנשים מנסים לעצב את ביתם בסגנון מינימליסטי, הם עלולים להיתקל בלא מעט קשיים, העיקרי שבהם הוא מציאת האיזון הנכון בין עיצוב שמראה אופי ובין עיצוב שלא יהיה עמוס מדי. מעבר לכך, חשוב להבין כי יישום עיצוב מינימליסטי יהיה שונה בחללים שונים בבית; במטבח, בחדר השינה, בחדר האמבטיה וכו’, לכן רבים מעדיפים להיעזר במעצב/ת פנים לצורך עיצוב הבית בסגנון זה. 

איך משיגים מראה מינימליסטי בסלון

יש כמה דברים חשובים שיעזרו לכם להשיג את הסלון המינימליסטי שתמיד רציתם: שימוש חכם בתאורה טבעית ובמעט גופי תאורה ושילוב של ריהוט מתאים ורב-תכליתי. כאשר ריהוט יכול לשמש ליותר ממטרה אחת, אתם מצמצמים את הצורך בריהוט נוסף וכך יכולים להשיג מראה מינימליסטי, אך אסתטי ופונקציונלי. מעבר לכך, כדאי לבחור בריהוט בצבעים אחידים ובהירים, שיעניקו תחושה של מרחב רחב יותר. רוצים בית מינימליסטי ומלא בסטייל? אל תעשו את זה לבד. אני בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה באדריכלות ועיצוב פנים, כולל עיצוב דירה בסגנון מינימליסטי ללקוחות רבים. מעוניינים במידע נוסף על מה זה סגנון מינימליסטי? השאירו פרטים בעמוד “צור קשר” ואשמח לחזור אליכם בהקדם. 

Skip to content