Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

עיצוב בית איכותי

איך מעצבים את הבית מחדש באיכות גבוהה ללא פשרות?

השינוי בעיצוב הבית יכול לבוא גם עם איכות, הן בחומרי הגלם מהם יהיו עשויים כל האלמנטים החדשים והן בתכנון הפרויקט. עיצוב בית איכותי מנוהל באופן קפדני על ידי משרד לאדריכלות ועיצוב פנים אשר ילווה אתכם בכל שלב בפרויקט, משלב התכנון והשרטוט של הבית והמדידות של חללי הבית ועד לסיום העבודות והצבת הרהיטים החדשים שבחרתם. זהו תהליך מעצים ומיוחד שמעניק לכם שליטה רבה בפונקציונליות של הבית שלכם במטרה לשפר את איכות החיים שלכם ושל כל בני המשפחה הגרים בבית.

עיצוב פנים בית פרטי בהתאמה לבני הבית

נושא הפונקציונליות בעיצוב מחדש של הבית או אחד הנושאים שיש לשים עליו דגש בעת התכנון עם אשת המקצוע אשר תגיע אליכם. כאשר מדובר על עיצוב פנים בית פרטי, יש להבדיל בין בית דו משפחתי לבין בית פרטי כאשר העיצוב של חזית הבית הדו משפחתי ברוב המקרים תואם לשני הבתים גם יחד ויש לעשות תיאום גם עם השכנים שלכם הגרים בבית הצמוד. אחד הסגנונות היצירתיים ביותר אשר משלבים בין ישן לחדש הוא סגנון הוינטג’ שחזר בעשור האחרון לתודעה ונהיה חלק חשוב בשיטות לעיצוב ואדריכלות פנים.

היתרונות של עיצוב פנים בסגנון וינטג’

עיצוב פנים בסגנון וינטג’ הוא למעשה נוסטלגיה במיטבה, כאשר רק הדברים הטובים מפעם נכנסים לבית שלכם. סגנון הוינטג’ מתייחסת למאה ה-20 לשנות ה-30 ועד ה-50 והוא שונה מסגנון הרטרו המתייחס לתקופה של 20 שנה לפני התקופה הנוכחית. עם זאת, ניתן לראות במרבית הבתים המעוצבים בסגנון הוינטג’ שילוב של שניהם ושימוש ברהיטים קלאסיים אשר היו פעם בכל בית בישראל. ליווי של אדריכלית ומעצבת פנים בתהליך עיצוב בסגנון וינטג’, יקח אתכם למסע מדהים בזמן עם בחירת צבעים ועיצובים מיוחדים אשר אפיינו תקופות תמימות, פשוטות עם חומרי גלם איכותיים מאוד אשר אפשרו להשתמש ברהיטים לעשרות שנים כמעט ללא בלאי.

עיצוב בית איכותי עם אדריכלית מקצועית

ללווי אישי לעיצוב בית איכותי עם אדריכלית ומעצבת פנים מקצועית, צרו קשר עכשיו עם

האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי המביאה איתה קרוב ל-3 עשורים ניסיון בתחום עם עיצוב מחדש למאות בתים פרטיים, דירות, משרדים ומבנים ציבוריים ומסחריים.

Skip to content