Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

עיצוב מינימליסטי לבית

עיצוב מינימליסטי לבית – כל מה שצריך לדעת 

עיצוב מינימליסטי לבית מתאפיין בחללים נקיים, בעלי גוון צבעים אחיד ומצומצם, כמה שפחות רהיטים וחפצים וכמה שיותר פונקציונליות. מעבר לכך, עיצוב מינימליסטי לבית משתמש גם בכמה שיותר תאורה טבעית, קווים ישרים וצורות גאומטריות כדי לתת תחושה ומראה של חלל גדול ומרווח יותר. עיצוב בסגנון מינימליסטי מושפע מהתרבות הסקנדינבית והיפנית, המתאפייניות בצמצום אלגנטי ויעיל. לרוב לצורך עיצוב מינימליסטי לבית נעשה שימוש בריהוט רב-תכליתי, שמאפשר לא רק שימוש בפחות ריהוט, אלא גם מצמצם את החפצים בחלל, מפחית צפיפות ועומס ומאפשר יעילות רבה יותר, כמו למשל מזנון טלוויזיה המאפשר גם אחסון בתוכו. 

עיצוב בסגנון מינימליסטי חדר רחצה 

אם אתם מעוניינים בבית בסגנון מינימליסטי, לא מספיק להתמקד רק בסלון, אלא כדאי גם להשקיע בחללים אחרים, כמו חדר השינה וחדר רחצה. רבים לא יודעים כיצד ניתן להפוך חדר רחצה, שאמור להיות בעיקר פונקציונלי, למינימליסטי. לרוב יש לא מעט דברים שצריכים להיות בחדר רחצה, לכן זו עשויה להיות משימה לא פשוטה להפוך את החלל למינימליסטי. אחד הדברים החשובים ביותר לצורך עיצוב בסגנון מינימליסטי חדר רחצה הוא אחסון. כל עוד תבחרו בריהוט שמאפשר לכם אחסון חכם ואסתטי שחוסך מקום ותורם למראה פחות צפוף, אתם כבר בדרך הנכונה לחדר רחצה מינימליסטי. טיפים נוספים שיעזרו לכם לעצב חדר רחצה בסגנון מינימליסטי כוללים שימוש בצבעים מנוגדים, ארונות רחף ומשטחים עשויים עץ. 

עיצוב בסגנון מינימליסטי חדר שינה 

איך נעצב חדר שינה שישדר מינימליזם ובמקביל יהיה אסתטי ופונקציונלי עבור מנוחה? שלושה דברים שמומלץ להביא בחשבון כאשר חושבים על עיצוב בסגנון מינימליסטי חדר שינה הם צביעת הקירות, גוון הרצפה והמיטה. בעיצוב מינימליסטי של חדר שינה לרוב המיטה תהווה קו מנחה עבור שאר הרהיטים בחדר, כמו גם עבור צבע הקירות. במקרים מסוימים ניתן קודם כל לחשוב על צביעת הקירות (בגוון בהיר כמובן) ולפי הצבעים שנבחרו להתאים את כל שאר הריהוט. בתים מינימליסטים רבים מעדיפים רצפת פרקט בגוון בהיר בחדר השינה. זקוקים לעזרה בעיצוב הבית? אני בעלת ניסיון עשיר באדריכלות ומתמחה בתכנון ובעיצוב בתים, כולל עיצוב מינימליסטי לבית. אתם מוזמנים ליצור קשר ואשמח ללוות אתכם בתהליך העיצוב. 

Skip to content