Edit Content
הבלוג

הפוסט האחרון

עיצוב בית מיוחד

מעוניינים בעיצוב מיוחד לבית פרטי? לא יודעים מאיפה להתחיל?

עיצוב מחדש לבית מתחיל עם תכנון אדריכלי ועיצוב פנים מוקפד במיוחד. את התכנון מומלץ לבצע עם משרד אדריכלות ועיצוב פנים היכול לספק לכם עיצוב בית מיוחד בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם. ישנם סגנונות שונים של עיצוב אדריכלי לבית כגון קלאסי, מודרני, שיק או פרובנס. הדרך להבין איזה סגנון עיצוב מתאים ביותר לכם, מתחילה עם פגישה של איש מקצוע בבית שלכם ומעבר על האופציות הרלוונטיות למבנה הבית שלכם.

אדריכלות ועיצוב בתים פרטיים ודו-משפחתיים

עיצוב הבית מתחלק לעיצוב פנים וחוץ וניתן לשלב ביניהם מבחינת אלמנטים, קווי עיצוב וצבע. משרד לאדריכלות ועיצוב בתים פרטיים ודו משפחתיים יתכנן יחד איתכם את עיצוב הבית וישים דגש על ההיבט ההנדסי בפרויקט על מנת להגיע לדיוק מירבי של כל פרט קטן. בכל שלבי התכנון עם המשרד לעיצוב פנים, אתם תהיו מעורבים ותוכלו לקחת חלק פעיל. נושאים חשובים כמו כיווני אוויר, סוג הקרקע בחצר, מאפייני התאורה הנדרשת יהוו בסיס למרבית התוספות החדשות שיכנסו לבית שלכם בתהליך העיצוב מחדש.

ריהוט מיוחד למרפסת לעיצוב מחדש

אם אתם מעוניינים כחלק מעיצוב מחדש לבית גם לעצב את המרפסות או המרפסת שלכם, תוכלו לקנות ריהוט מיוחד למרפסת בליווי של אדריכלית עיצוב פנים וותיקה ומקצועית. את הריהוט ניתן להזמין בהתאמה אישית דרך חברת נגרות ולתכנן את העיצוב של כל רהיט יחד עם מעצבת הפנים שלכם, שתיקח בשקלול כל היבט עיצובי של פנים הבית על מנת שיתאים לעיצוב החדש למרפסת שלכם. קווי עיצוב מודרניים, וקלאסיים נחשבים לפופולריים במיוחד למרפסות, אך ניתן לראות היום גם חזרה לעיצובים של פעם עם סגנון וינטאג’ בעיצובים יוקרתיים ומיוחדים המעניקים למרפסות חיים חדשים ואווירה נפלאה בכל ישיבה במרפסת.

עיצוב בית מיוחד עם אדריכלית מהטובות בארץ

לבניית תוכנית מקצועית לעיצוב בית מיוחד על פי הסגנון והטעם האישי שלכם, צרו קשר עם האדריכלית ומעצבת הפנים ערבה אתרוגי המביאה איתה מעל ל-26 שנות ניסיון בתחום עיצוב אדריכלי לבתים פרטיים. ערבה אתרוגי מציעה לכם ליווי מלא מהשלב הראשון בפרוייקט העיצוב מחדש ועד להגעה לתוצאה האופטימלית ביותר מבחינתכם. עם תכנון אדריכלי מקצועי וקפדני, הבית שלכם יראה בדיוק כמו שחלמתם עליו.

Skip to content