Edit Content
הבלוג

עיצוב דירות בסגנון פרובנס

תחום עיצוב הפנים התקדם באופן משמעותי בשנים האחרונות והיום ניתן למצוא מגוון רחב של סגנונות לעיצוב הבית; קלאסי, אקלקטי, מודרני, מינימליסטי, נורדי ועוד. אחד הסגנונות האהובים על ישראלים הוא עיצוב דירות בסגנון פרובנס, המשלב סגנון כפרי עם אלגנטי ומודרני, עם השפעות מאזור פרובנס בצרפת אבל גם מטוסקנה באיטליה. המאפיינים העיקריים של עיצוב דירות בסגנון פרובנס כוללים בין השאר צבעים רכים, חומרים טבעיים (עץ טבעי ואבן טבעית), ארונות ומדפים אסתטיים ופונקציונליים שמאפשרים לא רק אחסון, אלא גם מציגים לראווה כלי מטבח, מזווה מושקע ומוקפד ועוד.  

מה כדאי לדעת על תהליך עיצוב דירות יוקרה

השאלה הכי גדולה שרבים שואלים את עצמם לפני תחילת עיצוב דירה, היא איך ניתן להשיג את המראה של דירת יוקרה? האם טרנדים הופכים את העיצוב ליוקרתי? או שמא עיצוב קלאסי היא הדרך הטובה ביותר לעצב דירת יוקרה? אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו מכיוון שהמשמעות של המושג יוקרה יכולה להשתנות מאדם לאדם, אך יש דרך אחת בטוחה לעשות את זה נכון – והיא תמיד לוודא שהעיצוב ישקף את האישיות הייחודית שלכם. אם עיצוב דירות יוקרה מעניין אתכם ואתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, תוכלו תמיד להיעזר במעצבת פנים שתעזור לכם להשיג את המראה היוקרתי שתמיד חיפשתם. 

מאפיינים עיקריים של עיצוב דירות לופט 

עיצוב דירות לופט יכול להיעשות בסגנונות שונים, אך ניתן להגיד שבמקרים רבים דירות לופט מעוצבות בסגנון המשלב תעשייתי, מודרני ומינימליסטי. אם אתם מתכננים לעצב את דירת הלופט שלכם, הנה כמה עקרונות מנחים שיכולים לעזור לכם במשימה. ראשית, מומלץ להשאיר את התקרות הגבוהות, כיוון שהן מהוות חלק בלתי נפרד מדירות לופט והן מאפשרות לכם גם להוסיף גלריה במידת הצורך. צעד חשוב נוסף הוא רצפה מרוצפת בטון מוחלק. מעבר לכך, כדאי שהריהוט יהיה מינימליסטי ומשולב עץ לא מעובד עם ברזל. צריכים עזרה עם עיצוב הדירה? מחפשים מעצבת פנים שמתמחה במגוון רחב של סגנונות? אני אדריכלית ומעצבת פנים עם ניסיון עשיר בעיצוב דירות לופט, דירות יוקרה, עיצוב דירות בסגנון פרובנס ועוד. השאירו פרטים ואשמח ליצור אתכם קשר וללוות אתכם בכל שלבי העיצוב עד התוצאה הטובה ביותר עבורכם. 

Skip to content